Testy v Jerezu (6.-8.2.2007)
Tento týden pokračuje testování na španělském okruhu v Jerezu. Tým se bude opět soustředit na odjetí větších vzdáleností a ověřit si tak svou spolehlivost.
1. den
Dnes poprvé se v novém monopostu Renault R27 objevil testovací jezdec Ricardo Zonta, jehož prvním úkolem bylo sžít se s novým týmem a vozem a co nejlépe vyladit jeho nastavení.
Nelsinho pokračoval v programu z minulého týdne, tedy bylo jeho cílem odjet větší vzdálenost bez jakýchkoliv problémů.
Christian Silk, hlavní testovací inženýr: "Ze začátku byla trať trochu špinavá, proto jsme pracovali spíše na odolnosti a vytrvalosti vozu. Nelson ráno odjel plnou závodní vzdálenost bez jakýchkoliv problémů a všechno probíhalo hladce. Ricardo se soustředil především na to, aby si na nový vůz co nejlépe zvykl a zítra už bude připraven na další pokroky."
1. | P. de la Rosa | McLaren-Mercedes | 108 kol | 1:20.001 | |
2. | A. Wurz | Williams | 72 kol | 1:20.036 | + 0.035 |
3. | R. Kubica | BMW-Sauber | 46 kol | 1:20.159 | + 0.158 |
4. | L. Hamilton | McLaren-Mercedes | 111 kol | 1:20.233 | + 0.232 |
5. | K. Räikkönen | Ferrari | 86 kol | 1:20.245 | + 0.244 |
6. | R. Schumacher | Toyota | 55 kol | 1:20.254 | + 0.253 |
7. | J. Button | Honda | 99 kol | 1:20.371 | + 0.370 |
8. | F. Montagny | Toyota | 46 kol | 1:20.409 | + 0.408 |
9. | N. Rosberg | Williams | 62 kol | 1:20.525 | + 0.524 |
10. | L. Badoer | Ferrari | 62 kol | 1:20.666 | + 0.665 |
11. | S. Vettel | BMW-Sauber | 51 kol | 1:20.715 | + 0.714 |
12. | D. Coulthard | Red Bull-Renault | 48 kol | 1:21.021 | + 1.020 |
13. | Nelsinho | Renault | 117 kol | 1:21.264 | + 1.263 |
14. | Ricardo | Renault | 67 kol | 1:21.392 | + 1.391 |
15. | M. Webber | Red Bull-Renault | 27 kol | 1:21.858 | + 1.857 |
16. | Ch. Klien | Honda | 35 kol | 1:22.083 | + 2.082 |
2. den
1. | F. Massa | Ferrari | 46 kol | 1:19.746 | |
2. | L. Hamilton | McLaren-Mercedes | 109 kol | 1:19.746 | + 0.075 |
3. | R. Kubica | BMW-Sauber | 96 kol | 1:19.839 | + 0.093 |
4. | F. Alonso | McLaren-Mercedes | 101 kol | 1:20.046 | + 0.300 |
5. | K. Räikkönen | Ferrari | 46 kol | 1:20.068 | + 0.322 |
6. | Nelsinho | Renault | 76 kol | 1:20.070 | + 0.324 |
7. | A. Wurz | Williams | 78 kol | 1:20.132 | + 0.386 |
8. | N. Rosberg | Williams | 66 kol | 1:20.143 | + 0.397 |
9. | R. Schumacher | Toyota | 59 kol | 1:20.604 | + 0.858 |
10. | M. Webber | Red Bull-Renault | 36 kol | 1:20.629 | + 0.883 |
11. | D. Coulthard | Red Bull-Renault | 70 kol | 1:21.702 | + 0.956 |
12. | N. Heidfeld | BMW-Sauber | 80 kol | 1:20.710 | + 0.964 |
13. | J. Button | Honda | 100 kol | 1:20.751 | + 1.005 |
14. | Ricardo | Renault | 86 kol | 1:20.767 | + 1.021 |
15. | J. Trulli | Toyota | 80 kol | 1:20.898 | + 1.152 |
16. | M. Andretti | Honda | 74 kol | 1:22.151 | + 2.405 |
3. den
1. | N. Heidfeld | BMW-Sauber | 35 kol | 1:29.486 | |
2. | A. Wurz | Williams | 69 kol | 1:30.051 | + 0.565 |
3. | T. Glock | BMW-Sauber | 27 kol | 1:30.213 | + 0.727 |
4. | K. Räikkönen | Ferrari | 89 kol | 1:30.628 | + 1.142 |
5. | N. Rosberg | Williams | 47 kol | 1:30.684 | + 1.198 |
6. | R. Barrichello | Honda | 64 kol | 1:30.684 | + 1.198 |
7. | F. Massa | Ferrari | 43 kol | 1:30.746 | + 1.260 |
8. | J. Trulli | Toyota | 89 kol | 1:30.981 | + 1.495 |
9. | F. Montagny | Toyota | 75 kol | 1:31.027 | + 1.541 |
10. | D. Coulthard | Red Bull-Renault | 65 kol | 1:31.166 | + 1.680 |
11. | M. Webber | Red Bull-Renault | 68 kol | 1:31.405 | + 1.919 |
12. | P. de la Rosa | McLaren-Mercedes | 70 kol | 1:31.479 | + 1.993 |
13. | F. Alonso | McLaren-Mercedes | 9 kol | 1:31.573 | + 2.087 |
14. | M. Andretti | Honda | 62 kol | 1:32.387 | + 2.901 |
15. | Nelsinho | Renault | 3 kola | - | - |
16. | Ricardo | Renault | 2 kola | - | - |